צמיחת שיער
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני נמצאת 10 חודשים לאחר טיפול כימוטרפי והקרנות.( 8 מחזורי טפול). נכון לרגע זה השיער לא חזר לקדמותו ועדיין יש לי קרחות באזור הפדחת ןקדמת הראש. אני עובדת עצות למי עליי לפנות פניתי לרופאי עור הטוענים שהמקרה יוצא דופן. אני די נואשת. אשמח לקבל תשובה למי עליי לפנות או באיזה תכשירים להשתמש.
ורד היי האם ניסית לגלח את הראש? אני סיימתי לפני שלושה שבועות את הכימוטרפיה, וגלחתי כבר פעמים את הראש, כי אמרו לי שזה מחזק את השיערואכן השער גודל עבה. בהצלחה רונית
ורד שלום, לאי צמיחת שיער (alopecia), יכולות להיות מספר סיבות כמו גנטיקה, גיל, בעיות עור, ומתח נפשי. יש ללמוד את הבעיה, לאבחן באופן אישי כל מטופלת ולבחור את הטיפול בהתאם. בהצלחה, נדב