שאלה של זמן
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בעבר לפני שחליתי שמעתי מאנשים שחלו בסרטן שאם אחרי חמש שנים המחלה לא חוזרת אפשר לנשום לרווחה. שאלתי היא כמה זמן אחרי למפקטומי וכמובן טיפולים כימוטרפיים והקרנות אפשר קצת לנשום לרווחה אם בכלל.
דורית שלום, אין נקודת זמן מדויקת כזו, הדבר תלוי בהרבה מאד גורמים של מאפיני הגידול והטיפול אותו קיבלת. ככלל ככל שעובר יותר זמן מהאבחנה והטיפול כך הסיכוי להשנות יורד. אחרי 5 שנים הסיכוי להשנות הוא נמוך אך בהחלט עדיין קים.