נסיונות אחרונים - מבקש עזרה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אמא שלי חולה בסרטן השד כבר מספר שנים. המצב שלה התנדנד בין טוב לרע, אבל בחודשים האחרונים זה נהיה יותר ויותר חמור, ונראה ששום דבר כבר לא עוזר. גם תרופות שעזרו קודם לא מועילות. אנחנו מחפשים נואשות אחרי משהו שיתן סיכוי- אולי קליניקה לרפואה משלימה או משהו בסגנון הזה, כל דבר. אין כבר מה להפסיד, רוב הסיכויים שאם לא נמצא משהו יש לה חודשים ספורים לחיות. אם מישהו מכיר - תשאירו בבקשה תגובה או תשלחו לי מייל, כל דבר יעזור. תודה רבה, אלכס
שלום אלכס, אנו מבינות את דאגתך, לעמותת אחת מתשע יש קו חם שמיועד לחולות סרטן השד ובני משפחותיהן אנו נשמח אם תיצור קשר לטל. 363-400-800-1 , ונעמוד לרשותך . בברכה, צוות אחת מתשע