אחותי חולה בסרטן השד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אחותי בת 42,עברה לפני כשבועים כריתת שד,לאור גילוי של סרטן בשד.אני צעירה ממנה ב4 שנים.לא ידוע לנו על מקרים נוספים במשפחה. יש לי שתי שאלות: מה עלי לעשות,אילו בדיקות? מהו בירור גנטי? איפה ניתן לעבור אותו? כיצד הוא נערך? תודה נורית
לקריאה נוספת והעמקה
שלום נורית, באתר עמותת אחת מתשע (את הקישור תוכלי למצוא במעלה העמוד צבוע בכחול) בחלק של המידע הרפואי, יש פרק המיועד רק לסרטן שד תורשתי, אנו ממליצות שתעייני בפרק זה ותקבלי תשובות לשאלותייך. בברכה, צוות אחת מתשע