תרגילי ידיים לאחר כריתת בלוטות לימפה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, לפני 11 וחצי שנים עברתי כריתה מלאה והוצאת בלוטות לימפה, ולאחר מכן שחזור על ידי שתל עם שסתום ומי מלח. לפני 5 וחצי שנים עברתי למפקטומי בשד השני, וגם שם הוצאו בלוטות לימפה מבית השחי. לאחרונה נרשמתי למכון כושר וברצוני לברר האם קיימת מגבלה כלשהי לגבי מבחינת התרגילים לידיים שמותר לי לעשות.
שלום רוזי, שאלה דומה נשאלה בפורום, אנא עייני בתשובתו של נדב שרייבום מתאריך 15.6.03 על אימון גופני. נדב שרייבום הוא אחד היועצים שלנו בפורום. בברכה, צוות אחת מתשע
בשהועלתה השאלה הדומה בפורום,העליתי הצעה/בקשה לצירוף יועץ פיזיוטרפיסט/ית המומחה ללימפדמה ולא היתה מצידכם שום התיחסות. אשמח אם תשקלו זאת שנית.