התחלת טיפול כימוטרפי
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לכולם התגלה לי סרטן שד לפני שלושה שבועות, מתנה ליום הולדת 43, שבוע הבא אני מתחילה טיפול כימוטרפי ב-caf,אשמח לקבל המלצות וטיפים מכן בעלות הניסיון, כולל המלצות בנושא כריתה ושחזור. תודה ובריאות לכולנו.
שלום איילה, לעמותת אחת מתשע יש אתר שאת קישורו ניתן למצוא למעלה צבוע בכחול, אנו ממליצות שתעייני באתר בו יש מידע רב על סרטן השד , דרכי הטיפול וכו'. בנוסף עמותת אחת מתשע מפעילה קו חם , הקו מופעל על ידי מתנדבות שעברו את המחלה, מס' הטלפון 400-363-800-1 , נשמח לעמוד לרשותך בכל עת. בהצלחה והחלמה מהירה, צוות אחת מתשע