שאלה לד"ר בן ברוך
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש לי 2 שאלות 1) מבקשת לדעת מה זה עומר: הבחנה בניתוח למפקטומי צביעה אימונוהיסטוכימיות CYTOKERATIN היתה חיובית לתאי גידול. צביעה ל-LCA היתה חיובית ללימפוציטים המלווים צביעה ל- S-100 היתה שלילית הממצא מתאים ל- MEDULLARY CARCINOMA 2) אבחנה בביופסיה היתה INFILTRATING DUCT CARCINOMA כששאלתי את האונקולוג על השוני ,לא יחס לזה חשיבות (אותי זה מתריד). מה הן הסיבות לאבחנות השונות ? בתודה מראש, טובה
מדובר בתת סוגים של אותו סוג סרטן שד. הבדיקה של הניתוח ולא הביופסיה היא האמינה יותר כי שם בודקים את כל הגידול. אין לכך משמעות טיפולית