מיטקה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מעוניינת לדעת אם מישהי השתמשה בטיפות מיטקה המופקות מפטרייה ומה השפעתן. מבקשת לשמוע חוות דעת גם של נדב שריבוים.
גם לי המליצו על התמצית הזו. לקחתי אותה תקופה, סיימתי פחות מבקבוק אחד, ולא חשתי כל השפעה ברורה. שאלתי את האונקולוגית שלי, באיחור, לדעתה על הטיפות ולטענתה שמעה על זה "רק דברים רעים". הפסקתי את השימוש בתמצית.
טלי שלום, לפטריית הMaitake (בתרגום לעברית- פטריית הריקוד), שימושים רבים. מקורה ביפן. פעולתה הביולוגית מותנית באופן ההפקה והעיבוד שלה ובאופן הצריכה שלה. ב Maitake מרכיבים שונים בהם פולסכריד מסוג בטא-גלוקן, סיבים והויטמינים B1, B2, D. לפטריה יכולות מודולציה והשפעה על המערכת החיסונית. בעבר פורסמו עבודות לגבי השימוש בMaitake במהלך טיפולים כימוטרפיים וכטיפול במספר מחלות שונות. לאחרונה פורסם על סוג מסוים של הפטרייה אשר משמש לטיפול בסכרת. אני ממליץ לא להשתמש בMaitake באופן עצמאי אלא להיוועץ במטפל מקצועי. בהצלחה, נדב