כאבים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בת 26 עוברת טיפולי פיריון. לפני כחצי שנה החלו כאבים בשד ובעקבות לחיצה יצא נוזל לבנבן. נבדקתי ע"י כירורג שלא ראה דבר אך נשלחתי לUS ליתר ביטחון. תוצאות הראו כי אין שום ממצאים שהם ואף לא הומלץ על המשך מעקב. אבל ההפרשה נמשכת וגם הכאבים. האם יש טעם בביקור נוסף אצל הרופא? ממוגרפיה? אולי קשור בפיריון? תודה
שלום רב, אמנם שינויים הרומונליים גורמים גם לכל מיני תופעות, אך המלצתינו היא שתיפני אל רופא כירורג שד , לבדיקה מוסמכת ואם ימליץ ,על בדיקות נוספות, רק בכדי להסיר דאגה מליבך. בברכה, צוות אחת מתשע