מסאג' אסור, מותר, ואם כן מתי?
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
פה בפורום נודע לי לראשונה כי אסור לחולי סרטן- או במהלך הטיפול הכימוטראפי להנות ממסאג',ג'קוזי או ביקור בחמת גדר, אני מציינת את העובדה- כי הרופאים עימם נפגשתי מעולם לא הזכירו את האיסור ואני מניחה שזה קורה מפני שהם שוכחים ובטוחים שדברים רבים המטופלים שומעים במקומות כאלה כמו הפורום הזה. אנא - אל תשלחו אותי עם שאלתי לרופאים שלי- כי סביר להניח שבשעת פגישה עם הרופא נשכחים דברים רבים וזה בודאי יהיה אחד מהם. שאלתי היא- אני סיימתי טיפול כימוטראפי של cafx6,האם כעת מותר להתענג בג'קוזי, או להנות ממסאג'?? ואם לא- כמה זמן חל האיסור הנ"ל???
דורית שלום, אין בעייה בשימוש בג'קוזי. גם מסאג' מותר לך לעשות בתנאי שהוא עדין. כדאי להיות זהירים באזור הניתוח. תהני, נדב