מנתח
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לאמי התגלה סרטן בשד ונאמר לה שזקוקה לניתוח. האם יש מנתחים שאתם יכולים להמליץ עליהם? כמה עולה ניתוח כזה באופן פרטי? האם עדיף לקחת מנתח פרטי? בתודה
מירה,שלום אני עברתי ניתוח אצל פרופ' משה פפא -מאוד ממליצה.הוא עובד גם דרך "מכבי". הניתוח בוצע ב"אסותא", מזכירתו חווה,טל:03 -5201718 מאחלת הרבה בריאות ורפואה שלמה לאימך טובה
ממליצה גם על ד"ר יונה שטדלר וד"ר פרי קאן, שניהם עובדים גם דרך קופ"ח מאוחדת, והניתוח התבצע בבי"ח איכילוב.
אני ממליצה על דר' גוטמן מבלינסון. אין לי את מספרי הטלפון. פעם השתתף כיועץ בפורום , נסי לחפש באמצעות חיפוש ותגיעי לכרטיס האישי שלו. בהצלחה