צלקות בשדיים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש לי בשדיים כל מני פסים אדומים ונראה לי שזה צלקות ואין לי מושג ממה זה, אז יש לי 2 שאלות: 1. יכול להיות שיש לי סרטן השד? 2. אם אני לובשת חזייה שקטנה עלי במשך הרבה זמן וזה לוחץ אז זה יכול לגרום לסרטן?
שלום ליאת, בדרך כלל בגילך אין סרטן שד, לגבי חזיות אין שום מחקר בתחום המורה על סרטן שד בעקבות חזייה , אך למה לך ללכת עם חזייה קטנה ממידתך? ובכל זאת המלצתינו נשארת בעינה לגבי הפסים לכי לרופא מטפל לבדיקה. בברכה, צוות אחת מתשע