ספירה לבנה -לרופאה האונקולוגית
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני מטופלת בזריקות נויפוגן,עקב ספירה לבנה נמוכה ,כתוצאה מכימוטרפיה שאני מקבלת , אדרימיצין וסיטוקסן. בשבוע שעבר עשיתי ספירה , wbc-1.2 neut-0.6 ,עקב כך ביקשה הרופאה שאקבל עוד 3 זריקות נוסף ל-7 שכבר לקחתי . אתמול עשיתי ספירה נוספת שהראיתה בבוקר 9.0 wbc 21.7 neut וכל שאר המרכיבים כרגיל. בצהריים התבקשתי לחזור על הבדיקה והתוצאות היו 10.4 wbc -15.9 neut עלי לציין שאני מרגישה כרגיל . מה ם הנזקים מלקיחת נויפוגן מעל הדרוש ... ומה זה אומר שהספירה קפצה כל כך גבוה. תודה ריקי
ריקי שלום, ספירת דם גבוהה היא משנית לנויפוגן ומעידה שאכן נויפוגן יעיל. אין מה לחשוש מערכים כפי שנמצאו אצלך.