לכירורג או אונקולוג- לאמא בת 48 -גוש שד ימין הוצא
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בניתוח הוציאו עוד משהו שלא נראה קודם. הוציאו גם בלוטות (די הרבה) ונמצאו נקיות ולא נגועות. לפני חודש (כחודשיים אחרי הניתוח) התבקשה לעשות בדיקת מ.ר.י כי מיששו משהו והיא כרגע גם עוברת טיפולים כימיים ובבדיקת הסורק הזה התגלו 2 בלוטות נגועות בפנים . כאלה שכנראה לא הוציאו בניתוח. איך זה יכול להיות? האם זו שערורייה? או שלפעמים זה באמת קורה!? אני כותבת כאן למרות שהיא לא יודעת אבל אני מנסה להבין איך יכול להיות שהמנתח לא ראה את הבלוטות האלה ורק בדיקת סורק הראתה את זה? ומה עכשיו? האם זה אמור להישאר בפנים או שרצוי להוציא את זה? ואם כן - להפסיק את הכימו או אחרי? מה עושים בכזה מצב? היא מאד מודאגת שכן מה שחשבנו שהלך בניתוח מסתבר שקיים ואולי יכול להמשיך להזיק. האם אפשר בכלל לנתח עכשיו? ואולי הכימותרפיה אמורה להעלים את זה ( ואם ייעלם או קצת יתמסמס אז איך אפשר להוציא את זה אחר כך? הרי לא יראו את זה כבר) זה מבלבל אבל לא ציפינו לעוד ממצא כזה. מה לדעתך צריך לעשות? האם זו בכלל החלטה אונקולוגית או כירורגית? אודה לתגובה מהירה
שרית שלום, צר לי אך אין באפשרותי לייעץ בנוגע למיקרה של אמך לפי הפרטים שמסרת. יעוץ חייב לבוא יחד עם פרוט מלא של כל מהלך המחלה ובדיקת הצילומים. בברכה ד"ר בן-ברוך