ציסטה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
יש לי בעיה בשד כבר ממזה שנתיים אני בת 18 וחצי לפני גיוס זה התחיל בגוש קטן שקיבל אנטיביוטיקה ונסוג וכעת יוצא ממנו דם בלחיצה עליו מעל הגוש באחת מהגומות יוצא הדם. פניתי לרופאת שד שביצעה לי אולטרסאונד לפני כ3 חודשים ואמרה שזוהי ציסטה ולא צריכים כרגע לעשות לה כלום כרגע אני במעקב וצריכה לבקר אצלה בעוד 3 חודשים .יש לציין שדודתי וסבתי מצד אימי נפטרו מסרטן השד ואני מודאגת ורוצה למנוע את זה. אני לא יודעת מה לעשות כרגע אך אני לא יכולה לשבת ולחכות שזה יעלם לבד אנא ייעצו לי מה לעשות .
שלום לי, אם עברו שלושה חודשים זכותך בקופת חולים לבקש יעוץ מרופא נוסף, אולי כדאי לפנות לחוות דעת שנייה נוספת, מרופא כירורג שד מוסמך שיביע את דעתו. בברכה, צוות אחת מתשע