כאבים בצידי החזה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני רק בת 21. מזה יותר מחודש אני סובלת מכאבים בצידי החזה. הכאב הינו רק תוך כדי נגיעה פעם חזק יותר ופעם פחות. אינני מרגישה בבליטה כלשהי יוצאת דופן. הענין מדאיג אותי מאד, בצדק?תודה על תשובה מהירה.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום איילת, כאבים בצידי החזה יכולים לנבוע מהרבה גורמים, בין היתר שינויים הורמונלים. על מנת להסיר את הדאגה מליבך, אנו ממליצות שתיפני לכירורג שד או מרפאת שד בקופת החולים לה את שייכת, בכדי לעבור בדיקת שד שגרתית המומלצת בכל מקרה למעקב. בברכה, צוות אחת מתשע