שאלה לפרופסור אין כהן
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני 6 שנים ילדתי את בני לאחר הלידה היתה לי דלקת חריפה מאד בשדיים (הנקתי) מאז, החזה שלי נפוח גדול וכואב מאד כל הזמן. לאחרונה הפטמות שלי מגרדות מאד כל הזמן ויש עליהן קילופים של יובש . האם יש בזה עניין לבדיקה ? האם זה דחוף ? אני בת 35 כיום הפסקתי לשתות גלולות (לוגינון) לפני כ-4 חודשים ואני מעשנת חפיסה ליום. אודה על תשובתך.
לקריאה נוספת והעמקה
לרומי תודה עובר שאלתך. יש לך כנראה פטרת או זיהום מקומי אחד בעור של השדיים. לדעתי עלייך לפנות לרופא עור לברור וטיפול. בברכה פרופסור אילן כהן