קופסית כיווץ בשתל סיליקון-פתרון
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני כ-3 חודשים לאחר ניתוח כריתה ושיחזור מיידי של שתל סיליקון. נוצרה לי קופסית כיווץ סביב השתל, והשד נוקשה מאד. אתמול ביקרתי אצל הרופא הפלסטיקאי שלי והוא נתן לי כדורים לריכוך המקום ולאחר שלקחתי כדור אחד הסתבר לי שהכדור ממש מפיל אותי, שילשולים, כאבי בטן חולשה ובעצת הרופא אני מפסיקה את הכדורים, ונאמר לי שאין תחליף לכדורים אלה והרופא ינסה למצוא דרך לרכך המקום ללא הכדורים. שאלתי היא האם מישהי היתה במצב כזה ויצאה ממנו, אני פוחדת שזה יחמיר ואז אצטרך לעבור ניתוח להחלפת הסיליקון (עוד ניתוח מבהיל אותי ממש). מרופא פלסטיקאי הייתי מבקשת הבהרה כיצד אפשר לרכך ללא התערבות כדורים? האם יש כזו דרך? וכן מה האפשרויות במצב של קופסית כיווץ? אני מוטרדת מאד, אנא עוצו לי עיצה. חג שמח.