CYTOXAN-שאלה לאונקולוג
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לאחרונה קראתי שתרופה היא קרצינוגנית אני עברתי למפקטומי, 6 קורסי CAF ,הקרנות. מדוע אין מספרים על הסיכונים עתידיים ? איזה מידע קיים היום לגבי הטיפולים בתשלובת CAF ? כמה פרוטוקולים טיפוליים קיימים? בתודה מראש אתי
אתי שלום, שימוש בציטוקסן במינונים גבוהים הרבה יותר ממה שאת קיבלת ב CAF אכן מעלה סיכוי ללאוקמיות וגידולים אחרים. במינונים הניתנים ב CAF אין עליה בסיכון. יש על כך מעקב לשנים רבות. אין לך מקום לדאגה בברכה ד"ר בן-ברוך
תודה רבה לך ד"ר בן ברוך! האם העובדה שאני נשאית מוטציה BRCA1 בנוסף לתרופה קרצינוגנית לא מעלה את הסיכונים עתידיים?מה ו המינון האופטימלי בCAF? בתודה מראש, אתי