lactating adenoma
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בהריון בשבוע ה- 30. עקב גילוי של גוש גדול בשד עברתי ביופסיה. תוצאת הביופסיה לשמחתי הראתה lactating adenoma. אני מבינה שזה קשור בחלב, אולם מה זה בדיוק? האם זה חלב שהתייבש או..? מה נהוג לעשות עם גוש כזה, שאגב ממשיך לגדול? מנתחים, מתעלמים ולאחר הלידה זה יעלם? האם זה יפריע לי להניק? תודה מראש על הזמן וההתייחסות. עמית
שלום עמית, ראשית מזל טוב, אנו ממליצות שתיפני לכירורג שד או מרפאת השד בקופת החולים ותתיעצי איתו לגבי כל שאלותייך. מאחר והפורום שלנו מיועד לחולות סרטן השד ובני משפחותיהן , אין זה המקום הנכון. שוב מזל טוב, בברכה, צוות אחת מתשע