כאבים ביד אחורית לאחר ניתוח
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני אחרי הוצאת גוש + בלוטות, מרגישה כאב חזק ביד האחורית , רציתי לברר אחרי כמה זמן כאבים אלו אמורים לחלוף ומה הסיבוכים שיכולים להיות מהוצאת בלוטות
לגבי הכאבים: כל ניתוח כואב ולפעמים גם אזורים סמוכים לו.המקור יכול להיות שריר, עצב, רקמת חיבור שנמתחה, צלקת לוחצת, צואר ועוד ועוד. אפשר לבצע הערכה ע"פ מיקום הכאב, אופיו והמצבים בהם מתגבר. אם כבר מציק לך מעל שבוע בלי מגמת שיפור פני לרופא אולי הוא ימצא את הסיבה, ואולי הוא יפנה אותך לפיזיותרפיה כדי להקל על הכאבים. בעניין הבלוטות: הסיבוך המשמעותי ביותר לאורך זמן הוא נפיחות בזרוע וביד. סיבוכים נוספים הם כאבים, זיהומים, הגבלה בתנועות הכתף ותיפקוד שבד"כ מופיעים סמוך לניתוח והמורים לחלוף עם טיפול מתאים. לשרותך איריס