שאלה לרופאה לגבי her 2 neu
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
רציתי לברר מה המשמעות של score 2 בחלבון הנ"ל בשד ימין בו הוצאו מספר מוקדים כרגע מטופלת בCA +Taxol התחלתי כימותרפיה מה עליי לקבל לאור העובדה שהרצפטין ניתן בscore חיובי גבוה יותר? תודה אודה לתשובתך המהירה
שלום דניאלה, השאלות שלך מאד חשובות אך קשה מאד לתת דיאגנוזות וטיפול דרך הפורום, אנו ממליצות שתיפני לרופא המטפל שלך במכון האונקולוגי , לאור כל הנתונים שבידיו הוא יוכל לתת לך את התשובה המוסמכת ביותר. בברכה, צוות אחת מתשע