קשריות זעירות בשתי הריאות
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 52 לפני כשש שנים התגלה אצלי גוש סרטני בשד בגודל 2.5 ס"מ בלוטות הלימפה היו נקיות. קבלתי טיפול כימוטרפי הקרנות ובמשך חמש שנים טמוקסיפן. לפני כחודש התנפחה מאוד היד המנותחת נשלחתי לבדיקות בניהן c.t. של בית החזה ובבדיקה נמצאו קשריות זעירות בשתי הריאות. האונקולוגית שלי טוענת שיש לחזור על הבדיקה בעוד חודש וחצי כדי לראות עם יש שינויים . האם זה נראה סביר לחכות עוד חודש וחצי ? מהן הקשריות הללו האם זה חלילה תהליך סרטני נוסף והפעם בריאות? מה עלי לעשות?
דנית שלום, קשה לדון בלי לראות את הצילומים עצמם. יש גם לבדוק את שאר אברי הגוף וכן לבצע בדיקות דם כולל סמנים. האם בוצע אי פעם CT של בית החזה? אם כן אז יש להשוות עם הCT הנוכחי. בכדי לתת עצה מבוססת עלי לראות את כל הבדיקות. בברכה ד"ר בן-ברוך
לד"ר בן ברוךשלום רב, באיזה אופן אוכל להראות לך את כל הבדיקות? באיזה בית חולים את עובדת?