חשד לגרורות בעצמות
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
כתוצאה מגידול בשד נכרת השד לפני כשנתיים וחצי. כל הבדיקות התקופתיות היו תקינות. הגידול לא פגע בבלוטות הלימפה. לאחרונה בעקבות כאב גב, אותר במיפוי העצמות "חשד לפיזור גרורתי בעצמות". מה ניתן לעשות? באם יש נשים שעברו זאת ויצאו מכך? מי המומחים בטיפול בענין? מהם סיכויי ההחלמה.
איתמר שלום, לפי התאור שלך מדובר בשלב זה בחשד בלבד.כלומר עדיין יש להוכיח או לשלול את קיום הגרורות.הגישה הבאה לפני כל מחשבה על טיפול היא לבצע סיטי של עמוד השידרה ולראות עד כמה קיים ביטחון בקביעת קיום הגרורות.אם גם לאחר בדיקה זו הסיכום יהיה "חשד" בלבד יש צורך לבצע ביופסיה מכוונת תחת סיטי. גישות טיפוליות תעשינה בהמשך. המומחים לברור הנושא הינם אונקולוגים.הביצוע ההדמיתי נעשה ע"י רופאים רדיולוגים. בתקווה שמדובר בחשד בלבד ד"ר רון