כריתת שד בריא ושחלות
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ל פני 10 שנים עברתי ניתוח למפקטומי ולאחר מכן עברתי כימותרפיה והקרנות. כיום אני בת 37 ולפני כשנה המחלה חזרה לאותו שד, בעקבות זאת עברתי כריתה. עשיתי את הבדיקה הגנטית ויצא שאני נושאת את הגן הפגום. שאלתי היא אם רצוי לכרות את השחלות למניעה. וגם את השד הבריא.
לקריאה נוספת והעמקה
לתמר שלום, באם את נשאית של BRCA יש בהחלט המלצה לכריתת שחלות באם סיימת את התכנון התשפחתי מבחינת לידות. לגבי השד השני הנושא מעט מורכב לדיון בפורום, אני מציעה לך לפנות ליעוץ במרפאה גנטית בה אובחנת או לחילופין להתיעץ עם האונקולוג המטפל בך או יעוץ נוסף בברכה ד"ר בן-ברוך