בדיקות שיגרתיות לאחר טיפולים כימוטרפים.
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בת 34 שנתיים וחצי לאחר כריתת שד וטיפולים כימוטרפים. מה התדירות לבדיקות CT ומיפוי עצמות במעקב שיגרתי לאחר המחלה?
לקריאה נוספת והעמקה
טלי שלום, אין צורך בבדיקת שגרה מסוג CT ומפוי עצמות באם אין לך תלונות והבדיקה הגופנית ובדיקות הדם תקינות. באם יש תלונות או ממצא בבדיקה גופנית או בדיקות דם אז מבצעים ברור מכוון. הבדיקה ההדמיתית המומלצת היחידה היא ממוגרפיה שנתית. בברכה ד"ר בן-ברוך
איזה בדיקות דם שגרתיות מבצעים כחלק מהמעקב? המעקב שנעשה לי הוא רק ממוגרפיה ובדיקה גופנית (שנה אחרי למפקטומי, כמותרפיה והקרנות). מה לגבי MRI? תודה, גלי