שאלה לדר נועה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לדר נועה שלום אצלי גילו גידול הורמונלי בגיל 41 אין לי תקדים מכול סוג של גידולים במשפחתי כולל שלוש אחיותי לי יש שתי בנות הגדולה בת 18 הקטנה בת 14 ואני מפוחדת באיזה גיל את מציעה ממוגרפיה שני
שני שלום, אם אין סיפור משפחתי הסיכוי שמדובר בסרטן על רקע גנטי הוא קטן, את יכולה לבקש בדיקה גנטית דרך האונקולוג המטפל בך, במסגרת הבדיקה תקבלי גם יעוץ גנטי בו תוכלי לקבל מידע לגבי בנותיך. בכל מקרה בנותיך צריכות להתחיל להבדק באופן מסודר החל מגיל 30 לערך, ההמלצה יכולה להשתנות על סמך תשובת הבדיקה הגנטית. אל תדאגי, העובדה שאצלך גילו סרטן שד אינה אומרת כי בנותיך יחלו גם. בברכה ד"ר בן-ברוך