ציסטה בשד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בת 50 אין לי מחזור שנה וחצי,באולטרה סאונד ראו ציסטה קטנה בגודל 4 מ"מ.מה עלי לעשות מה הטיפול לציסטה ?ממה צומחות סיצטות? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום דפנה, ציסטות בשדיים היא תופעה שכיחה. קצרה היריעה מלתאר כיצד נוצרות ציסטות. מדובר בהרחבה ציסטית של צינורות ההפרשה. הציסטה מכילה נוזל.ציסטות הן שפירות. אנו ממליצות שתתייעצי עם כירורג שד או מרפאת שד בקופת החולים אליה את שייכת, ברוב המקרים לא מטפלים בציסטות, אך מעקב שיגרתי רצוי פעם בשנה אצל רופא כירורג ובדיקת ממוגרפיה . בברכה, צוות אחת מתשע