הריון וכימותרפיה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
גילו אצלי סרטן השד אני אחרי הניתוח ולפני תחילת כימותרפיה רציתי לדעת מה האפשרויות שלי מבחינת שימור ביציות שכן אני רווקה מעל 36 ומעוניינת לשמר את הביציות שלי איזה מרכז רפואי ומי שם מנוסים בעניין זה? מה האפשרות מתוך אלה שהכי מהירה שלא תעכב טיפולים? תודה
שלום מרינה, אנו ממליצות שתיפני לרופא האונקולוג שלך במרכז הרפואי בו את אמורה לקבל את הטיפול, תעלי את בקשתך, ובעזרת המחלקה תוכלי לקבל יעוץ וטיפול קצר יותר. בהצלחה ובברכה, צוות אחת מתשע