מאיזה גיל צריך להיבדק?
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אימי נפטרה מסרטן השד בגיל 39. אני היום בת 32, איך אני צריכה לפעול?
עטרה היקרה שלום, עלייך לאמץ שגרת בדיקות שתכלול בדיקה תקופתית אצל כירורג מומחה שד, בדיקת שד עצמית ובמקרה הצורך אולטרסאונד או ממוגרפיה. את תדירות הבדיקות תקבעי ביחד עם כירורג שד ולכן בשלב זה חשוב מאוד שתקבעי תור ותבדקי אנה
עטרה היקרה שלום, עלייך לאמץ שגרת בדיקות שתכלול בדיקה תקופתית אצל כירורג מומחה שד, בדיקת שד עצמית ובמקרה הצורך אולטרסאונד או ממוגרפיה. את תדירות הבדיקות תקבעי ביחד עם כירורג שד ולכן בשלב זה חשוב מאוד שתקבעי תור ותיבדקי אנה
עטרה היקרה שלום, עלייך לאמץ שגרת בדיקות שתכלול בדיקה תקופתית אצל כירורג מומחה שד, בדיקת שד עצמית ובמקרה הצורך אולטרסאונד או ממוגרפיה. את תדירות הבדיקות תקבעי ביחד עם כירורג שד ולכן בשלב זה חשוב מאוד שתקבעי תור ותיבדקי אנה