הקרנות וטיפול תרופתי
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני כחודש עברתי LUMPECYOMY עקב DCIS. האזור הנגוע הינו קטן והממצאים הם HIGH GRADE INTRUDUCTAL CARCIONOMA MAINLY COMEDO. השוליים הנקיים פחות מ- 1 מ"מ. לא ניתן לשלול MICROINVASION. הרצפטורים לאסטרוגן ופרוגסטרון הם שליליים. HER2 - 3+. קיימת עדיין המטומה. אודה לתשובת לשאלות הבאות: 1. האם מומלץ לעשות סימון כבר בימים הקרובים כשקיימת עדיין המטומה ולהתחיל בהקרנות. אם הדבר אינו מומלץ - מתי יש להתחיל בהקרנות. 2. האם הינכם ממליצים על קבלת טמוקסיפן או טיפול תרופתי אחר. בתודה, שרה
שרה שלום, יש להתיעץ עם הרדיוטרפיסט המטפל בנוגע לקרינה עם המטומה. אין דחיפות בקרינה, ניתן בהחלט להמתין. לגבי טמוקסיפן, יש נתונים ראשוניים כי לטמוקסיפן יעילות פחותה ב DCIS כאשר הרצפטורים שליליים. לגבי המלצה טיפולית ספציפית עליך להתיעץ עם האונקולוג שלך. בברכה ד"ר בן-ברוך