יחס מזעזע של בלה קאופמן
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עוד מישהיא נתקלה?
ברור! מי מצליחה להגיע אליה בשיבא?
כל פעם זה עולה בפורום ומיד נמחק. לא הוגן בכלל כשהתופעה כל כך נפוצה צריך להזהיר מפניה.
את כל כך צודקת!
הבנתי שהרבה נשים חוו זאת אך פוחדות להתלונן!
הרבה נתקלו, אך מייד נחסמים כאן וההודעות נמחקות
אתמול קראתי מס' הודעות שנמחקו.למה מנסים להסתיר?
שלום, ההודעות נמחקו מפני שאינן עולות בקנה אחד עם תקנון הפורום, יש מקום לביקורת אבל בצורה עניינית. תודה
גם אני התלוננתי כאן בעבר וההודעות שלי ושל נשים נוספות נמחקו כעבור מס' שעות.הפורום הזה לא נועד לשתף, להתייעץ ולקבל עזרה? ישנם רופאים רבים אחרים ומקסימים!!
כמה קל (להקליד) ביקורת/השמצות/פגיעה בשם הטוב. ד"ר קאופמן - ואני נמנית על המטופלות שלה - הינה רופאה מקצועית ואנושית ביותר. יש אכן השלכות של עומס עבודה (אחת לתשע, אמרנו?), אבל... תמצית דעתי, והלואי ולא נצרכנו לה - היא הכתבת. האדם. רופאה מן השורה הראשונה!
כמה קל (להקליד) ביקורת/השמצות/פגיעה בשם הטוב. ד"ר קאופמן - ואני נמנית על המטופלות שלה - הינה רופאה מקצועית ואנושית ביותר. יש אכן השלכות של עומס עבודה (אחת לתשע, אמרנו?), אבל... תמצית דעתי, והלואי ולא נצרכנו לה - היא הכתבת. האדם. רופאה מן השורה הראשונה!