יחס מזעזע של בלה קאופמן

דיון מתוך פורום  סרטן השד

08/11/2009 | 08:26 | מאת: סנדרה

עוד מישהיא נתקלה?

08/11/2009 | 08:34 | מאת: איריס

ברור! מי מצליחה להגיע אליה בשיבא?

08/11/2009 | 13:56 | מאת: מכירה מקרוב

כל פעם זה עולה בפורום ומיד נמחק. לא הוגן בכלל כשהתופעה כל כך נפוצה צריך להזהיר מפניה.

08/11/2009 | 16:31 | מאת: נכון!!!

את כל כך צודקת!

08/11/2009 | 16:38 | מאת: סמדר

הבנתי שהרבה נשים חוו זאת אך פוחדות להתלונן!

08/11/2009 | 23:42 | מאת: יחס

הרבה נתקלו, אך מייד נחסמים כאן וההודעות נמחקות

09/11/2009 | 09:32 | מאת: כבר נמחקו!

אתמול קראתי מס' הודעות שנמחקו.למה מנסים להסתיר?

09/11/2009 | 13:13 | מאת: צוות אחת מתשע

שלום, ההודעות נמחקו מפני שאינן עולות בקנה אחד עם תקנון הפורום, יש מקום לביקורת אבל בצורה עניינית. תודה

09/11/2009 | 09:42 | מאת: גם אני

גם אני התלוננתי כאן בעבר וההודעות שלי ושל נשים נוספות נמחקו כעבור מס' שעות.הפורום הזה לא נועד לשתף, להתייעץ ולקבל עזרה? ישנם רופאים רבים אחרים ומקסימים!!

02/02/2010 | 23:02 | מאת: אורית

כמה קל (להקליד) ביקורת/השמצות/פגיעה בשם הטוב. ד"ר קאופמן - ואני נמנית על המטופלות שלה - הינה רופאה מקצועית ואנושית ביותר. יש אכן השלכות של עומס עבודה (אחת לתשע, אמרנו?), אבל... תמצית דעתי, והלואי ולא נצרכנו לה - היא הכתבת. האדם. רופאה מן השורה הראשונה!

02/02/2010 | 23:00 | מאת: אורית

כמה קל (להקליד) ביקורת/השמצות/פגיעה בשם הטוב. ד"ר קאופמן - ואני נמנית על המטופלות שלה - הינה רופאה מקצועית ואנושית ביותר. יש אכן השלכות של עומס עבודה (אחת לתשע, אמרנו?), אבל... תמצית דעתי, והלואי ולא נצרכנו לה - היא הכתבת. האדם. רופאה מן השורה הראשונה!

מנהל פורום סרטן השד