שאלה בנושא מחלות שד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב לחמתי יש גוש בגודל 0.8 בשד השמאלי תמיד טענו כי הגוש לא מסוכן, אך לאחרונה עקב צילום שהיא עשתה נאמר לה כי הגוש חלקו בגבולות סדירים וחלקו התמזג עם הריקמה רציתי לקבל הסבר למה זה יכול להיות? והאם זה מראה על גידול סרטני? דרך אגב היא הופנתה לביופסיה תודה זהבית
שלום זהבית, קשה מאד לתת הסבר בפורום כאשר אין תשובה מדוייקת ומלאה, בדיקת הביופסיה תבהיר את התמונה. כל עוד לא נעשתה ביופסיה ואין תשובה פתולוגית של הגוש, לא ניתן לעשות הערכה. בברכה, צוות אחת מתשע