ליווי האמא לטיפולים כימאוטרפיים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב אני לא יודעת אם שאלתי נכונה כאן. אם לא, אולי מישהו יודע באיזה פורום ניתן לשאול את השאלה. אמא שלי הולכת לעבור טיפולים כימאוטרפיים. אני בת יחידה ואני אלווה אותה לכל טיפול. האם מגיע לי במקום עבודה לקבל ימי מחלה על חשבון הורה או שאני חייבת לקחת ימים על חשבוני (חופשה או ע"ח שכר)? בתודה מראש, בת
שלום רב, בכל מכון אונקולוגי קיימת עובדת סוציאלית, המלצתינו היא שתיפני אליה והיא תוכל לעדכן אותך ולענות לך על שאלותייך, ובכל מקרה תוכל לעזור לך. חיזקי ואימצי צוות אחת מתשע