טיפולים כימותרפים וחיות בבית
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם בזמן טיפולים כימותרפים יכולים להיות בבית כלב או חתול? האם זה לא פוגע במערכת החיסונית?
שלום הילה, במהלך הטיפולים המערכת החיסונית נחלשת מאד ומומלץ להתרחק ממקומות צפופי אדם , להקפיד על היגיינה אישית, ולהימנע מפעילויות העלולות לגרום לפציעה . כל זאת כדי לא להיחשף לסכנת זיהומים ממקור כלשהו. בעלי חיים הנמצאים בבית עלולים להוות מקור להעברת זיהומים ולכן מומלץ להימנע ממגע ישיר איתם במהלך הטיפולים.
תודה מקרב לב על התשובה המהירה