פיברואדנומה וייצור חלב
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בת 30. לפני מספר שנים עברתי 2 ניתוחים להסרת פיברואדנומה בשד הימני - אחד בקו העטרה ואחד בצידו החיצוני של השד, באמצע. עכשיו אני בהריון (שבוע 15), וזיהיתי בבירור גדילה של השד השמאלי (זה שלא נותח), אך קשה לי להחליט האם גם השד הימני גדל בהתאם, מכיון שהוא קצת קטן יותר (היה כך גם לפני הניתוחים). שאלתי היא האם ייתכן שהשד הימני נפגע מבחינת התפקוד ה"אימהי" שלו (ייצור חלב)? האם יש דרך לבדוק או שצריך לחכות ולראות? תודה, קרן.
קרן שלום, כריתת 2 פיברואדנמות בשד ימין, אינה משפיעה כלל על תפקודו הפיזיולוגי של השד. אני מאחל לך לידה קלה ושתזכי לנחת. בברכה,