נפיחות ביד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הופיע לי נפיחות ביד שנה אחרי הניתוח. נאמר לי שעלי לעבור סדרה של מסז לימפטי וגם להשתמש בשרוול. שאלתי היא באם מופיעה נפיחות ביד האם זה נזק בלתי הפיך או שעל ידי טיפול במסז ניתן לשפר את המצב.
מנסיון ,ע"י מסז' לימפטי ניתן לשפר את המצב. אח"כ "משמרים" את זה ע"י השרוול. בהצלחה והרבה הרבה סבלנות . בסוף גם מתרגלים לשרוול. רוני
הי אורית, אני שומע וקורא מחקרים ועדויות על הצלחות בטיפול בלימפואדמה באמצעות HORSE CHESTNUT או בשמו הלטיני AESCULUS HIPPOCASTANUM. השימוש הוא בתמצית. מחקר בשנת 1995 בגרמני הצביע על היעילות של העץ הזה בטיפול בלימפואדמה. תוצאות המחקר פורסמו בגליון פברואר 1996 של LANCET G, ע"י D. DIEHM (vol. 347, pp.292-4). כדאי לך אולי לבדוק את הנושא עם הרבליסט טוב. בהצלחה ורפואה שלמה.
אורית שלום, הטיפול באמצעות המסז' לימפטי והשרוול יכולים להועיל. דרושים זמן וסבלנות. בהצלחה. נדב