שיטת טיפול.
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם טיפול כירורגי( למפקטומי) + הקרנות הוא הטיפול המומלץ היום, לסרטן שד עם בלוטות נקיות? בברכה, דליה.
לדליה שלום חסרים פרטים רבים מכדי שאפשר יהיה לענות על שאלתך. החלטות טיפוליות תלויות בגיל החולה, מועד הווסת האחרונה, גודל השאת, אפיון התאים הממאירים בתוך השאת, קיום או העדר חדירה לכלי דם ולימפה, קולטנים לאסטרוגן ופרוגסטרון, סמנים מיקרוסקופיים נוספים, גבולות הכריתה בשד ועוד ועוד. לפיכך, תביני, כי לא ניתן להשיב לשאלתך כפי שהיא, וכדאי וראוי שתתייעצי עם מומחה בתחום כשכל הפרטים הנ"ל בידייך. דר' חיים גוטמן