פטריות מאיטקי
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שאלה לגובי ו/או נדב האם הקפסולות של הפטריה שוות ערך לֹ-d-fraction? המליצו לי על שילוב של שניהם אך בבית המרקחת נאמר לי שזה אותו דבר ומספיק לקנות רק אחד מהשניים. אודה לכם אם תואילו להסביר לי מה ההבדל ומה נכון לעשות. יצויין שמדובר במוצר יקר מאד בעקר המיצוי של הפיטריות. שאלה נוספת היא מה ההבדל בין פטריות המאיטקי לבין השאיטקי? בתודה מראש וחג שמח.
הי לימור, אני יודע כי אכן יש את הפטריות גם בצורה של תמצית וגם בקפסולות. האם הם שווי ערך? קשה בדיוק לומר. אני אישית חושב שהתמצית היא יותר BIOAVAILABLE כלומר זמינה יותר ונספגת טוב יותר. החומרים האקטיביים הם: BETA GLUCAN ו - D-FRACTION. באשר להמלצה שקיבלת לקחת גם את הקפסולות וגם את התמצית,אולי כדאי שתפני את השאלה לממליץ/צה. > מה ההבדל בין פטריות המיטאקי לפטריות השיטאקי? אלה שתיהן פטריות שונות ובשתיהן נעזרים לטיפולים משלימים בסרטן. הפטריות בהן משתמשים לטיפולי סרטן משלימים הן: maitake, reishi, shiitake, coriolus versicolor or kombucha mushrooms.