ממוגרפיה+אולטראסאונד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני צריכה להיות במעקב של בדיקת סרטן השד בגלל שלאחותי היה וגם בגלל שיש לי צ'יסטות. אני עושה את הממוגרפיה לעיתים רחוקות יותר ממה שהרופא אומר לי, וזה בגלל שאני חוששת מנזקי הקרינה. (הרופא אמר לי לעשות ממוגרפיה אחרי 6 חודשים ואני רוצה לחכות לפחות שנה ). האם אפשר לעשות אולטראסונד במקום ממוגרפיה?האם יש נזקים לגוף עקב אולטראסאונד? בתודה ורדית
לקריאה נוספת והעמקה
שלום ורדית, הקרינה בממוגרפיה היא מינימלית, אין מה לחשוש מעשיית ממוגרפיה. אם יש לך ספקות לגבי צורת המעקב של הרופא המטפל שלך, פני לדעה נוספת. בברכה, צוות אחת מתשע