ארימדקס- למה לא עונים?
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
למה לא עונים לי על השאלה מתאריך 29/8/2001 ? גם אם לא יודעים, ראוי להגיב. תודה.
טלי שלום, שאלתך הופנתה כבר בפנייה הראשונה ליועץ האונקולוגי של הפורום. לצערנו עדיין לא התקבלה תשובה. אנא התאזרי בסבלנות. בברכה,
טלי שלום. ארימידקס הנו טיפול הניתן לנשים עם סרטן שד הנימצאות בגיל המעבר. התרופה פועלת על ידי עיכוב של ייצור אסתרוגן. אסתרוגן הינו הורמון המין הניקבי. הורמון זה מיוצר בעיקר בשחלות והוא חשוב ביותר לשמירה על מסת עצם תקינה. מכאן שעיכוב ייצורו עלול להביא לירידה בכמות העצם והתפתחות של אוסטיאופורוזיס. אמנם קיימות מספר עבודות המראות קשר בין נטילת ארימידקס ותרופות אחרות ממשפחתו לבין אבדן מואץ של עצם. בקשר לשאלתך על הטיפל בך בעודך בעלת מחזורים סדירים, אין בידי המידע הנחוץ להשיב עלכך מאחר ואיני הרופאה הישירה שלך אך הייתי מייעצת לך לפנות בשאלה זו אל האונקולוג שנתן לך את הטיפול. בברכה, ד"ר ורדה אשד.