שאלה לרופא פלסטיקאי
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני אחרי ניתוח כריתה ושיחזור מיידי של שתל סיליקון. גמרתי כבר עם כל המילויים של מי מילח ועכשיו אני עם כמות עודפת שתצא בעוד כחודשיים. אני לפני טיפולים כימותרפיים (עוד כשבועיים). שאלתי היא האם אפשר להכנס במצבי היום לבריכה? ים? להיות חשופה לשמש? תודה.
לקריאה נוספת והעמקה
ליפה שלום, באופן עקרוני ובאם אין בעיות של פצעים פתוחים, אפשר לחשוף את השד המשוחזר בשלב זה למי ים או בריכה ואף לשמש תוך שימוש בקרם בעל מקדם הגנה גבוה מ30. בהצלחה ד"ר דין עד-אל