ממוגרפיה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בבדיקה במכון מור קיבלתי תשובה כזו: הערכת הממצא: לא מוגדר, יתכן שאתי. מה הפרוש של זה? מהן ההמלצות לגבי זה? תודה מראש. רוית.
שלום רוית, ההמלצה לפנות לכירורג שד או מרפאת הד שדרכה נשלחת לבדיקה, אולי הרופא ירצה עוד בדיקות. התשובה המוסמכת ביותר יכולה להינתן על ידי הרופא ולא דרך הפורום. בברכת חג שמח, צוות אחת מתשע
שלום רב, תודה על ההתייחסות, בהחלט אני אפנה לרופא אחרי החג. רק רציתי לדעת מה הפרוש של שאתי. אודה באם תענו לי. בברכת חג שמח. רוית.