חשיפה לשמש
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ביום שני 21.4.03 תצא לדרך צעדת "הילה". מטרת הצעדה הגברת המודעות לגילוי מוקדם של סרטן השד. אני מתעתדת ללכת לצעדה. שאלתי בנוגע לחשיפה לשמש: אניבעיצומו של טיפול CAF . האם מותר ללכת ברגל ביום שמש? (שאלתי נובעת מאיסור הזכור לי מהטיפול הקודם- אך יתכן ונאסר עלי אז בגלל ההקרנות ולא הכימי?).
שלום דורית, המלצתינו היא שתיפני אל הרופא המטפל שלך ושאלי את שאלותייך , חסרים פרטים נוספים ולכן התשובה המוסמכת ביותר כמי שמכיר את מצבך המעודכן תינתן על ידי הרופא המטפל. בברכת חג שמח, צוות אחת מתשע