סרטן אסטרוגני
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אפשר לקבל הסבר למושג סרטן אסטרוגני ? ממה למעשה הוא נובע מחוסר אסטרוגן או מעודף אסטרוגן ? מה תפקידו של האסטרוגן ? תודה מראש על ההתייחסות.
לקריאה נוספת והעמקה
מיכאלה שלום, לא מוכר לי המושג סרטן אסטרוגי, ישנם גידולי שד הרגישים לאסטרוגן, רגישות זאת מתבטאת בנוכחות של קולטנים לאסטרוגן בגידול. אין קשר בין חסר או עודף אסטרוגן בגוף לבין רגישות גידול לאסטרוגן. תפקידיו של האסטרוגן רבים ופרוטם הוא מעבר לניתן בפורום, בקצרה אסטרוגן הוא הורמון מין נשי ואחראי בין היתר על התפתחות השדיים ועל כל מאפיני המין הנשי