תרופה חדשה - קסלודה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לאחרונה קראתי במספר מקומות כי הוכנסה תרופה חדשה לסל הבריאות - קסלודה. התרופה, למיטב הבנתי מיועדת לנשים החולות בסרטן שד גרורתי (אימי חולת סרטן העצמות). כיום מטופלת אימי בהרצפטין בשילוב עם כימותרפיה אך נראה כי הטיפולים מפסיקים לעזור. היכן ניתן למצוא חומר כתוב נוסף על התרופה החדשה? האם היא אכן יעילה לכאלה שההרצפטין כבר לא יעיל להן? מתי מאשרים אותה לחולות?
אורנה שלום, מידע אודות תרופת הקסלודה תוכלי למצוא באתר האינטרנט של עמותת אחת מתשע שכתובתו: www.oneinin9.org.il במדור מה חדש/בישראל בהצלחה,
האם קסלודה מיועדת לשימוש אונקולוגי והאם היא בסל הבריאות תןדה על תשובתכם בת חפר