שאלה לדר בן ברוך
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לדר נועה היקרה לאחר חמישה חודשים של טיפול בטמוקסיפן יש לי רירית עבה עקב יתר אסטרוגן (עקב פעילות שחלתית) נלקח ה דגימה לבדיקה פטלוגית אני בת 44 לאחר טיפול כימי שהסתיים בחודש 9 שנה שעברה התשובה צריכה להגיע בעוד חודש בנתיים אני לא מתפקדת מה הסכוי לממצא פטלוגי אחרי 5 חודשים של טיפול בטמוקסיפן קראתי שזה מעלה את הסכוי אנא עני לי דחוף מיה
למיה שלום, הי רגועה הסיכוי לממצא פתולוגי אחרי חמישה חודשי טיפול הוא אפסי. כיום גם לא נהוג לבצע ביופסית רירית אם אין דימום או ממצא אחר המחייב זאת. תשובה לביופסיה יש בדרך כלל תוך שבוע ולפעמים פחות, בקשי מהרופא המטפל לברר, אין כל סיבה להיות במתח. ושוב לפי תאוריך הסיכוי לבעיה הוא זניח. בברכה ד"ר בן-ברוך