סרטן שד גרורתי
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שנה שביעית במחלה מקבלת טרסוטר וקסלודה קסודה של 9 כדורים יומי של 500 מ"ג וטקסוטר פעם ב3 שבועות של 150 מ"ג מה שקרה שלאחר 3 קורסים של קסלודה וטקסוטר עשיתי מרקרים וSEA ירד מ8 ל4 אבל SEA 15-3 עלה מ28 ל45 התור לאונקולוגית עוד חודש וחצי האם עלי להיות מודאגת ולחוצה מה לעשות האם הטיפול עוזר או לא האם להקדים את התור לאונקולוגית אודה על תשובה מהירה
ואם יגידו לך לא להיות מודאגת ולחוצה, לא תהיי? לדעתי, בשביל השקט הנפשי שלך, תקדימי את התור. ואולי כן יש מקום לשנות מינונים או משהו? רק בריאות
לפונה שלום לעיתים תגובת הסמנים היא מעורבת, יש לזכור שסמן נותן כיוון אך יש להיעזר בהדמיה. עצתי- עד התור לאונקולוגית, תשלימי הדמיה בהתאם לאתרי המחלה תוך השוואה לבדיקות לפני טיפול.