פרופ' ללצ'וק- רופא ואדם מקסים

דיון מתוך פורום  סרטן השד

18/05/2009 | 09:04 | מאת: בת עמי

שלום לכולן, גם אני גיליתי גוש בשד,נבהלתי וחיפשתי מי שיבדוק ושאוכל לסמוך עליו...הפנתה אותי חברה לפרופ' ללצ'וק ,חולה שמטופלת אצלו ושלמעשה-הציל את חייה.לאחר סדרת בדיקות התברר שאצלי , טפו-טפו, הכל בסדר. ממליצה לכן, לחברותיכן, לאחיותיכן ואמהותיכן - פנו לפרופ' ללצ'וק - מומחה בעל שם עולמי, שאוזנו קשובה וליבו רחב - והיו סמוכות ובטוחות שאתן בידיים טובות! מי שרוצה פרטים נוספים- מוזמנת לכתוב לי ואשמח לספקם. רק בריאות!!!!

19/05/2009 | 07:52 | מאת: בת אל

ולמה הסיפור שלך שונה בכל פורום?

27/08/2013 | 22:39 | מאת: גילת

שלום, אני מחפשת חווד דעת כנה ממישהי שטופלה, מכירה או שמע על פרופסור ללצ'וק תודה זה חשוב ביותר!

16/08/2014 | 23:31 | מאת: פרופסור ללצ'וק רצח ללא רחמים

לאבא שלי היה פוליפ במעי הגס הוא עבר ניתוח באסותא שהיה אמור להשתחרר למחרת הביתה אבל הוא לא חזר הוא מת פרופסור ללצ'וק לקח לו את החיים ושפניתי אליו הוא אמר לי אני לא הכתובת שלך אל תפנה אליי אבל כסף הוא ידע טוב מאוד לקחת אבל שום דבר לא יחזיר לי את אבי חברים הוא רוצח

מנהל פורום סרטן השד