ירידה בזיכרון
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האם יכולה להיות ירידה בזיכרון כתוצאה מטיפולים כימוטרפיים והקרנות? תודה,יעל.
אני מצטרפת לשאלתה של יעל. אני עצמי מקבלת טיפולים כימותרפים וחשה בעיה קשה בזיכרון בעיקר עד עשרה ימים לאחר הטיפול. (בסה"כ קיבלתי שניים עד כה). אך לא רק בזיכרון אלא בכלל בתיפקוד המנטלי והנפשי. אשמח לקבל תשובה מבעלות נסיון או מגורם מוסמך האם יש דרך להקל על המצב. תודה.
יעל ודליה שלום, מטופלות בשילובים כמותרפיים שונים אכן מדווחות על ירידה בזיכרון ואנו כצוות רפואי לעיתים מציינים קיום ירידה ,קוגניטיבית תוך כדי טיפולים כמותרפים.ברצוני להדגיש שאף אחת מהתרופות אינה ידועה כפוגעת בזיכרון אך התופעה קיימת בקרב חלק מהנשים.אצל מי?למה?כאמור לא ידוע. העידוד הוא שברוב המקרים התופעה זמנית וחולפת ברובה. ד"ר רון.